Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Lájtos hétvége

2008.02.25. 22:11 hesze

Csókolom.

Újabb négy nap eltelt, így most már lassan egy hónapja itt vagyok, úgyhogy már nincs is messze a július és megyek is haza. Na de ne szaladjunk ennyire előre, egyelőre eszem ágában sincs hazamenni.
Tehát csütörtöknél hagytam abba, pár mondat, hogy mi is történt azóta:
Pénteken... hú, rég volt... ja igen. Elmentünk az Alicantei Archeológiai Múzeumba (MARQ), ami 2004-ben Európa legjobb múzeuma volt. Azt kell mondjam, valóban látványos és érdekes hely. Este itthon voltam 11-ig, akkor indult az éjszaka. Egy "spanyol est"-re mentünk, ami annyiban volt spanyol, hogy adtak egy velkámszangríát, azt szevasz. Ja, meg persze sok tingli-tangli spanyol zene volt. De nem volt rossz, végülis fél négyig maradtam.
Szombaton nagybevásárlást tartottam, este megint találkoztunk az olaszokkal, de ezúttal nem maradtunk olyan sokáig. Vasárnap itthon voltam, végre csináltam normális kaját, egészen pontosan fasirtot meg sültkrumplit. Ma meg délután egyetem: végülis csak felvettük a sikongatós néni óráját, lagfeljebb majd beszerzünk egy füldugót. 5 óta itthon vagyok, most kiderült, hogy az új Antonio kiköltözik (inkább vett egy lakást itt), helyette egy magas kopasz csávó jött, de vele még nem nagyon beszéltem.
Ja, most olvastam a BKV Zrt. paraméterkönyvét a járatritkításokról, komolyan mondom, hihetetlen. Főleg azt nem értem, mért kell a 78-as buszt bántani, amióta élek, az 78-as, most meg átnevezik 178-asnak, minek? Na mindegy, remélem, azért ez még nem a végleges verzió.
Na, ma csak ennyit filozofálok, mosogatnom kell, meg rendet pakolni. Minden jót, üdv!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr28354471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mady 2008.02.26. 22:26:20

Szia Hesze! Csak gondoltam köszönök neked! További szép napot és üdv az olaszoknak! És a 178-as miatt ne aggódj. Majd levakarjuk róla az 1-est ;)

Szirmai Melinda 2008.02.27. 17:08:10

Isteniek a képek. Nagyon szexi vagy! Gondolom rád ugranak a bajszos spanyol csajszikák! Majd írok emilt is csk már nincs időm. Addig is láthatsz rólam fotót a Kaposvári színház honlapján Piranhák címszó alatt. Pusszancs

Aaron · http://8as.myminicity.com 2008.02.27. 22:24:46

szevasz gyermek most olvastam először a blogod, jó nyaralást ott, érezd jól magad, már itt is jó idő van ám ma pólóba flangáltunk
na csók csá
süti beállítások módosítása