Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Tilt

2008.04.10. 03:32 hesze

Üdv.

Nos, hát most elég régóta nem jelentkeztem, bár igazából nem is történt semmi különös ezen a héten. A fő problémát az jelentette, hogy egyre inkább elcsúsztam időben, és a végére már este keltem, reggel feküdtem. Ez a hőségriadó alatt praktikus volt, de most nem annyira, úgyhogy hétfő óta az átállással küszködök. Most fél háromkor keltem fel, így már csak négy-öt óra, és körbeérek:)
Egyébként pénteken elmentünk a Tabano (majdnem Tabán...) teázóba - ami jó volt, volt élőzene, meg minden - csak kicsit bepunnyasztó a hely. Utána írtunk még egy kört a barrióban, majd haza. Szombaton paelláztunk, ami nagyon jó volt, nemcsak a kaja, hanem az egész. Úgyhogy az az este jól sikerült.
Azóta nem voltam sehol, csak az egyetemen, meg vásárolni. Na de majd mától biztos jobb lesz, hehe. Lesz ma három roppant izgalmas órám az egyetemen. A keddit is alig bírtam ki...
Az az igazság, hogy kicsit megtámadott a honvágy. Eddig is itt volt, de nem ennyire. Szar érzés. Na de nem baj, mert igyekszem lefoglalni magamat érdekes dolgokkal, például tanulással. Bár kétlem, hogy nagy eredménnyel járna, mert a múltkor már buli közben is az járt a fejemben, hogy milyen jó lenne inkább a jó redvás Moszkva mellett a jó kis Káplárban ülni, vagy a Jatéban pultozni:). Azért no para.
Na csiga.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr42419251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sisy 2008.04.10. 22:20:01

nem jó a honvágy... ilyenkor az ember olyan dolgokra is tud vágyni, amire sosem gondolt volna h meghatározó.. nekem olyanok is voltak, mint az 56os útvonala, meg a TIK légköre.. kitartás, lesz jobb is!!:-)
és az nap átállásoddal tényleg vigyázz, mert én már adtól is szenvedtem h leszokjak a siestáról...:-)

mela 2008.04.15. 21:33:01

Nem nézed az emiled?
süti beállítások módosítása