Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Talalkozas Santiago Seguraval

2008.02.06. 15:38 hesze

Udv Mindenkinek.

Ott hagytam abba, ha jol emlekszem, hogy korbejartuk az egyetemet. Utana hetfon Dalmaval meg egyszer elmentunk az ovarosba, igerem lesznek majd fotok is idovel. Este kiultunk egy teraszra meg fagyizni, s noha finom volt, kicsit sokalltam masfel eurot egy gombocert. Aztan otthon egyutt vacsoraztam Antonioval, meg a baratnojevel aki baszkfoldi es ugy beszel hogy kabe minden negyedik szavat lehet erteni. Ja es raadasul enekelve beszel, ergo nem tudom megkulonboztetni mikor kerdez es mikor allit. Neha elofordult, hogy mondogattam, hogy si, si, aztan nem ertette mit akarok, mert azt kerdezte hogy milyen a...?
De egyebkent nagyon rendesek, kinalgattak mindenfele kajaval (bar nem igazan jott be). Este otthon maradtam. Ja, es hetfon elkoltozott tolunk Samuel, helyette meg egy Antonio jott kedden, ugyhogy Antoniokkal el vagyok latva rendesen. O tehat kedd reggel koltozott be, mikor 2-kor felkeltem, bunbanoan bocsanatot kert, hogy hangosan szolt a tv, ha tudja hogy meg alszom akkor lehalkitja. Mondtam, hogy semmi baj. Egyebkent eleg szotlan volt, ugyhogy csak par mondatot dumaltunk, akkor is mindig en kerdeztem vagy mondtam valamit.
Delutan csoportos varosnezesen vettunk reszt Dalmaval, ami Erasmusosoknak szolt. Sok uj helyet nem lattam, de legalabb elmondtak par erdekes dolgot. Peldaul hogy a varoshazan, ami kettornyu, azert van csak az egyiken ora, mert aki latja a masikat, az latja az egyiket is, akkor meg minek koltsenek ra. Ez mondjuk igaz, bar igy eleg gnom a ket torony egymas mellett.
A varosnezes utan Dalmaval benn maradtunk meg, o papucsot keresett maganak, en sort akartam inni:) Aztan egyszercsak nagy tomeget vettunk eszre, operatorokkel, rendorokkel meg mindennel ami kellett: a Foszinhazban most volt az "Asterix en los Juegos Olimpicos" cimu film spanyolorszagi diszbemutatoja. Ha mar odakerultunk, ott is maradtunk, megvarni mi lesz. Olyan volt mintha Halivudban lennenk: voros poszto, sotetitett uvegu Audik, + minden sallang. Szep sorban jottek a sztarok meg nagy emberek: polgarmester, bankigazgatok, szineszek. A vegen jott Santiago Segura (a tovabbiakban a Mester) is. Mivel tenyleg nagy volt a felhajtas, nem igazan lett volna eselyem odamenni hozza es azt mondani: "He, Santi, en vagyok az, a szegedi Atletico Torrente kapusa, figyelj mar, lenne egy mez amit at akarok passzolni, add mar meg a cimed!" De legalabb lattam elo egyenesben.
Nos ezek utan atballagtunk a Piachoz, ahol talalkoztunk Szilvivel, utana Jociekkal is talalkoztunk, majd a Desden fele vettuk az iranyt (vo. olcso sor). Vegul egy jazz-koncertre, legvegul egy buliba mentunk, elvileg csak ot percre, de aztan tobb lett belole. Ez a buli nem nekem valo volt, ugyhogy fel ora utan eljottem.
Korulbelul ennyi tortent diohejban az elmult 48 oraban, most mar kicsit varjuk, hogy elkezdodjenek az orak, hogy napkozben is tortenjen legalabb valami. (Persze gondolom ket het utan ez mar nem igy lesz.) Na, ennyit most, mindenkit udvozlok, mindenki legyen jo,
satobbi. Udv

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr74328043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szirmai Melinda 2008.02.06. 18:19:06

Na bravó öcsi.Elégedett vagyok veled.Milyenek a kaják? Bírod? Alhat nálad valaki az albiban? Ezek a lényegikérdéseim. Amúgy K.váron holnap lesz bemutatóm. Biztos bírnád. Elég vicces.Sokat gondolok rád. Hány fokos a tenger? És milyen óráid lesznek? és tényleg bénák a csajok? Nincsenek pokker-elvonási tüneteid? Puszillak naon.

zsuzsi · http://www.eltuntem.freeblog.hu 2008.02.07. 09:59:18

én együtt utaztam vele pár hónappal ezelőtt MAD-BUD járaton. Egymás mellett ültünk az első sorban és tök jót beszélgettünk. Ugyanolyan fura és hülye alak, mint amilyennek tűnik! ;)

Mika 2008.02.07. 13:59:03

Csucsu mesélte a blogodat... gondoltam belenézek. Gyűlölöm ezt a blogos faszságot, de jó tudni, mi történik veled. Azért majd nyomjuk skipe-on is! Irigyellek... itt szar idő van. Tegap szürkében foldoltam egy 9-2 off-ot, pedig fullt floppoltam volna... úgyhogy azért néha eszünkbe jutsz! :)
Jó az 1 euros sör, legalább nem megy el minden pénzed a cervesa-ra.
További szép napot. Lépek, mert olyan, mintha már én is blogolnék...
"Fejeket Fel!"
Zsá
Mika

hesze 2008.02.07. 18:03:26

Hugom kérdéseire tömören: a kaják vegyesek, de összességében szarabbak mint otthon; alhat 1 valaki, mert elég nagy ágy van; 15 fok; az óráimat még nem tudom, mert még nem lehet őket felvenni, de nyelvészet valszeg; ja, eléggé egy-két kivételtől eltekintve; de. Kalappal a bemutatóhoz! Üdvözlöm a többieket!
Csákány

hesze 2008.02.07. 18:09:39

Csá Mika, örülök hogy azért fölkóvályogtál ide, amit írtál, arra nem tudok mit mondani...
Ha egy 92o-t bedobsz flop elott, akkor inkább hagyd abba a pokert!!!
Megj.: a sör csak 10-12 között 1 euro, egyébkent méregdrága.
Na legyetek jók, üdv
Hesze
süti beállítások módosítása