Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Megerkeztunk, satobbi

2008.01.31. 15:04 hesze

Udv mindenkinek!

Eloszor is egy kis bevezeto. Sohasem voltam nagy blog-rajongo, de most ugy gondoltam, leirok ide egy-ket dolgot amugy Benedek Elek modjara, hatha valakit erdekel. Ha meg nem, legalabb en vissza tudom olvasni.:)
Az ekezetek hianyaert elore is bocs, ja meg a y-z csereert is.
Tehat 28-an hetfon este szalltunk fel Pestrol es azon kivul hogy a hatizsakom szanaszet szakadt semmi gond nem volt, sot Genfbe is kulonosebb problema nem adodott, sot!
Legnagyobb meglepetesemre a repteren osszefutottam Utyival (gy.k. Szabo Aron - remelem nem haraxik h publikalom a nevet) es egyutt mentunk Genfbe. Raadasul a novere kijott erte a repterre es Aron megirta neki hogy hozzon ki egy par zihereisztut a taskamhoz (nylivan ez az elso dolog amit az ember ker).
Aron novere segitett megkeresni a csomagmegorzot, aztan Dalmaval megprobaltunk egy helyet keresni alvashoz, ami nem volt ecceru, mert csak olyan rogzitett szeksorok voltak mint az orvosi rendelokben.  De aztan megoldottuk: talaltunk egy olyan helyet ahol hianyzott a karfa, ott aludt az egyikunk, a masikunk  egy harminc kilos poggyaszra rakta a labat. Idonkent helyet csereltunk, mert az egyik a csipomet nyomta szet, a masik a bordaimat, es igy pont kiegyenlitettek egymast, de egyebkent ahhoz kepest egesz sokat aludtam.
Szoval reggel nagyon frissen ittam negy euroert egy borzalmas cappucinot, aztan checkin, satobbi, a lenyeg az hogy del korul telleg megerkeztunk es taxiba huppantunk. Dalmanak mar volt alberlete, nekem meg nem, ugyhogy eloszor hozza mentunk. Camilo, foberloje nagyon segitokesz volt, kolcsonadta a telefonjat es nekialltam keresni alberletet. Egy novel meg is beszeltem fel hetre a talalkozot, addig bementunk harmasban a belvarosba. Kicsit nehez volt megszokni, hogy egy szal poloba lehet flangalni januarban, de az mar tegyleg meglepo volt, hogy volt aki a tengerben furdott!
Aztan szereztem SIM kartyat, lett szamom is, es jott a fel het. En ott voltam a haznal de a csaj csak nem jott. Mar majdnem elindultam, mikor megjelent, s megmutatta a keglit. Marha nagy haromszobas lakasban egy eleg jo szoba. Nem is szarakodtam, mondtam, hogy jo lesz. Visszaugrottam a cuccaimert Dalmaekhoz es be is koltoztem. Egy Antonio nevu telekommunikacios szakember menedzser asszisztenssel es egy Samuel nevu polgarorrel lakom egyutt. Elobbi jo fejnek es kozvetlennek tunik, bar csak 10 percet dumaltunk, utobbival meg nem talalkoztam.
Szoval a keddi nap eddig tartott, mentem aludni.

Az a baj, hogy errefele nincs futes egyaltalan es reggelre rohadt hideg van, bar a szobamban van egy fasza villanykalyha ugyhogy csak a reggeli konyhaba vezeto ut borzaszto. De az utcan mar jo. Egyebkent ahol lakom, tipikus mediterran kornyek, 30-40 eves magas hazakkal, zold szinu hazilag az ablakhoz eszkabalt napellenzokkel (mind mashogy nez ki, borzaszto rondak) es az utcan uvoltozo spanyolokkal. Kicsit zajos az utca, de nem annyra veszes.

Szerdan kimentunk az egyetemre, adtak mindenfele hulye papirokat, nyitottam bankszamlat, ugyhogy kezdek "ember lenni". Este alairtuk az alberletrol a szerzodest, majd vettem egy liter sort amit ujsagolvasas kozben kortyolgattam, de a feleig sem jutottam mikor elaludatam. Meg mindig erzem a genfi ejszakat...

Most szinten az egyetemen vagyok, innen irok, volt valamilzen tajekoztato. Egyebkent a kampusz az beszaras, hatalmas teruleten palmafak, kertek, szokokutak es modern epuletek, satobbi. Hihetetlen! Na lassan befejezem, megyek reggelizni.

Pa

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr94319557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

7so:me 2008.02.02. 23:46:33

légyszi írd meg majd, h hova mentél és miért, vagy hogy hol nézhetek utána:)
lemaradtam Szegednél. :)

hesze 2008.02.04. 14:50:10

Alicante, Valencia taromany, Spanyolorszag:)
Erasmus osztondij, fel ev.

csu 2008.02.05. 07:27:53

irtam emailt kezdj el valaszolni arra amit ertesz. cs
süti beállítások módosítása