Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Az elso cimbora

2008.02.12. 16:20 hesze

Eloszor is meg kell emlekeznem a Czeto Fan Club otodik szuletesnapjarol.

Masodszor, szombaton, miutan abbahagytam a netezest, folhivtam Mattiat, akivel az erasmusos buliban spanoltam ossze, h nem megyunk-e sorozni, aztan mentunk. Hozta a szobatarsait is (1 osztrak csaj, 1 olasz csaj meg egy olasz srac) ugyhogy Dalmaval egyutt hatan voltunk es igy indultunk neki a varosnak. Azonkivul, hogy jol elvoltunk es soroztunk, korbejartuk ismet a szorakozohelyeket, es egy-ket erdekes dolgot tapasztaltam. Eloszor is, szegeny Mattiat nem engedtek be egy helyre, mert sportcipo volt rajta (nem edzocipo, hanem utcai). Vicc. Kesobb mashol is belekotottek, de aztan csak beengedtek, gondolvan hatha fogyasztunk, de nem. Haha. Aztan egy masik helyen Fabrizio ivott 10 euroert egy gin-tonicot, de aztan onnan is hamar eljottunk. Mas. Jo par helyen ki van irva, hogy belepes csak 21 even aluliaknak, amin elegge meglepodtem, de aztan arra gondoltam, hogy ez biztos affele Amerika-majmolas, vagy miafasz. Azon azonban mar vegkepp leesett az allam, amikor ezt lattam: "Belepes csak 22 even felulieknek." Mi a fene? Nyugdijasklub? Igazan jo erzes volt ugy belogni, hogy korhatar alatt vagyok, ugy ereztem, visszanyertem egy par percre mar-mar megkopott fiatalsagomat! 

Vasarnap kipihentem az elozo nap faradalmait, csak kora este mozdultam ki, osszefutottunk Dalmaval meg Mattiaval, de tizkor mar otthon is voltam.

Hetfon, azaz tegnap vegre megkezdtuk a sulit, bizony. Delelott volt egy ujabb eligazitas, aztan delutan bementunk az elso orara. A tanarnovel nincs kulonosebb baj, csak annyi, hogy olyan magas a hangja, hogy egy kanarie ahhoz kepest Louis Armstrong. Ja, es uvolt. De egyebkent nem tunik veszelyesnek a tantargy, de majd meglatjuk. Egy masik ora is lett volna, de aztan nem talaltuk meg a termet vagy el is maradt az ora, asszem ezt mar sosem fogom megtudni, de nem is erdekes. Utana hazajottem es olyan almos voltam, hogy fogtam magam es aludtam estig. Majd megneztem egy filmet es hajnalban visszaaludtam. Szerencsere maris sikerult teljesen folboritani a biologiai ritmusomat.

Ma megint volt egy orank, es most itt vagyok a kampuszon. Sajnos az ido tegnap ota eleg rossz, tegnap - eloszor a ket het alatt - beborult az eg, ma pedig meg esett is harom csepp eso. Na mindegy, ez volt kabe az elmult harom nap, koszonom a bejegyzeseket, minden jot!!!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr47336458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moncsúr 2008.02.13. 18:02:16

Most futotta az időmből, hogy végigolvassam az egészet, jó kis helyen lehetsz, te...:) Most nem jut eszembe semmi vicces, vagy érdekes, úgyhogy nem írok többet, legközelebb tán jobban remekelek. Mindenesetre puszillak és vigyázz magadra! Moncsúr
süti beállítások módosítása