Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Új lakótárs, Uszoda, Unalmas órák

2008.04.17. 18:16 hesze

Sziasztok.

Először is szeretném fogadni a gratulációkat, hisz fontos jubilemhoz érkeztem: tegnap voltam 8000 napos:)
Ami az elmúlt egy hetet illeti, nos sikerült átállnom emberi életmódra, az elmúlt pár napban akkor keltem fel és feküdtem le, amikor egy ember szokott. Mivel a hátam kicsit fájdogált, meg egyébként is kicsit mozgáshiányban szenvedtem már, elhatároztam, hogy újból elkezdek úszni járni. Úgyhogy voltam csütörtökön, szombaton, hétfőn meg szerdán is, és megyek holnap is, már alig várom... Vettem egy huszas bérletet is, szóval most lehet nyomni.
Csütörtökön reggel költözött be új lakótársunk, Toni. Ő egy német srác, és ő is mint diák van itt. Vagyis elmondása szerint most ebben a félévben nyaral, de a lényeg, hogy nem dolgozik, ennélfogva jóval többet pörög, mint az eddigiek.
Fontos információ, hogy tud pókerezni és a haverjainak van zsetonkészlete, lehet, hogy ma játszunk is egyet. Egyébként azóta, mióta itt van, kicsit felpezsdült az élet itthon, mindig jön valaki, szombaton például egy kilenc fős társaságot szedett össze, igaz én nem voltam itthon, mert Mattiáékhoz mentem át, aztán egy házibuliba. Elég hamar eljöttem, mert aznap még hajnal 3-kor keltem. Többiek utána mesélték, hogy épp jókor mentem el, nem sokkal utána a Rendőrség vetett véget a partinak, csendháborítás miatt, ami nem csoda, mert kábé hatvan-hetven fős volt a buli - ami persze utána az utcán folytatódott.
Még pénteken elzarándokoltam az egyetemi könyvtárba kivenni pár könyvet, mert lassan el kell készítenem egy-két irományt. Vasárnap óta ezzel (is) foglalkozom, egyelőre még óvatosan, de azért már elkezdtem. Kedden és ma voltam kinn az egyetemen, roppant izgalmas volt. A keddi órámnál unalmasabbat egyébként elképzelni sem tudok. Az a baj, hogy didaktikát tanulunk, ami azt se tudom, hogy mi; vagyis hogy tudom mit jelent, de egyszerűen kurvára nem tud izgatni. Na mindegy, ezt is túl kell élni.
Ja, uszodáról jut eszembe: automaták. Azt már megszoktam, hogy szinte minden sarkon van cigi-, rágó-, cukorka-, meg jégkrém-automata, de azon tényleg kiakadtam, hogy az úszószemüvegemet egy úszósapka-automatából kellett megvennem! Következő lépésben már mobiltelefont, aztán majd kocsit is automatából lehet majd venni...
Nos, ennyit most, majd még jelentkezem; ha több minden fog történni, akkor ígérem gyakrabban. Mindenki használja ki a jó időt, talán most már otthon is az van. Itt kicsit lassan melegszik, azt hittem, hogy ilyenkor már a melegtől fuldokolva fogom magamat délutánonként a tengerbe vetni. Ehhez képest - most lehet megkövezni - egy hónapja nem voltam a tengerparton, pedig itt lakom tőle húsz perc sétára;)
Csipa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr15430346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása