Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Bikaviadal meg Húsvét

2008.03.26. 18:35 hesze

Hali,

Most nincs túl sok időm, de mivel már rég írtam, ezért gyorsan firkantok valamit.
Pénteken Dalmáékkal elmentünk Benidormba ismét, én kicsit később értem ki, addig ők megnézték a Hotel Balit. Ha minden igaz, ez volt az év második olyan napja, amikor nem működött a panorámalift a szél miatt...
Délután viszon elmentünk egy igazi bikaviadalra. Én nem vagyok egy gyenge idegzetű ember, úgyhogy nem okozott különösebb gondot végignézni, de nem mondom, hogy ezentúl minden héten fogok járni. Egyszer meg lehet nézni, azt csá. Ráadásul marha drága. De gondoltam ezt nem hagyhatom ki, ha már egyszer itt vagyok. Péntek este hazajövetel után először Dalmáéknál piálgattunk, majd bementünk a városba és maradtunk hajnalig.
Szombaton este előbb a csajokkal beültünk egy oridzsinál spanyol helyre, majd Dalma lakótársának a haverjának a haverjával elindultunk a belvárosba és körbejártuk hatszor az egészet. Egy időre hozzánk csapódott egy srác, aztán három helyi csaj, lényeg az, hogy ez volt az első olyan estém, mikor csak spanyol ajkúakkal pörögtem. Jó is volt.
Vasárnap "pihenőnap" következett, hétfőn sem történt túl sok minden, azon kívül, hogy egy csomót beszéltem a hazaiakkal skype-on meg msnen. Este tartottunk egy spontán összejövetelt Mattiáékkal. Valamikor éjfélkor hívott, hogy ugyan nem ugranánk-e ki a városba körülnézni. Mondtam hogy de. És így is lett. Érdekesség, hogy nem tudom, hogy a Húsvét miatt, vagy miért, de szinte csak idiótákkal találkoztunk az utcán. Jöttek tökrészeg emberek tarhálni szinte folyamatosan, meg két srác majdnem összeverekedett mert az egyik megbámulta a másik motorját. Csúcs az volt, amikor odajött egy faszi, hogy pénzt kérjen, de olyan részeg volt, hogy beledőlt az egyik srác ölébe.
Kedd már nyugisabb volt. Megint nagyon jó idő volt há'stennek, úgyhogy este is már szobahőmérséklet volt kinn. Nem is maradtam itthon, átugrottam Mattiáékhoz, onnan pedig elzarándokoltunk a Jendrix (ejtsd: Hendrix) nevű helyre, ami gyakorlatilag a szegedi Városi RC (gyk. Rock Club) klónja. Egy fokkal igényesebb, szal jó hely.
Most már tényleg megyek, mert mindjárt indulunk meccsre Elchébe, most lesz a spanyol-olasz. Hehe. Hajrá spanyolok! Szegény Mattiának ma van a születésnapja és egy csúnya pofont fog kapni ajándékba a csapatától ;) Ja meg hajrá Magyarország Szlovénia ellen!
Csákómákó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr1397942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása