Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Folytatodik a felfedezes

2008.02.01. 13:56 hesze

Tegnap, miutan elhagytuk a netezot, folytattuk a varos bejarasat. Este megneztuk a kikotot meg a cascot (ovaros). Ez utobbi egesz hihetetlen! Nagyon hangulatos, egy meter szeles utcakban ot-hatemeletes hazak, palmafak, satobbi... Azt mondjak itt ejjel nem szabad egyedul maszkalni de most nem tunt tul veszelyesnek.
Este meg belebotlottunk kb otven orult baromba, akik ordognek oltozve uvoltoztek; mint kiderult ez a ma kezdodo karneval nyitoesemenye volt. Kivancsi vagyok milyen lesz ez a karneval, de gondolom mindenki orult lesz.
Ja, meg kozben vegre talalkoztam Samuel nevu lakotarsammal is, aki polgaror, jo fejnek tunik o is. Este mindharman otthon voltunk, soroztunk egy keveset, es meseltem nekik Magyarorszagrol. Ok gyakorlatilag semmit sem tudtak rola, meg a penznemet is csak a wikipediabol tudtak. Szoval jol eldumaltunk, bar a spanyolomon meg erezhetoen van mit csiszolni. Akkor peldaul egeszen meglepodtek mikor mondtam hogy Magyarorszagon kb tizezer ember el, de aztan hamar javitottam. Szoval ez nyilvan meg egy-ket hetig el fog tartani de remelem nem tovabb.
Egyelore nem tudom, hogy a hetvegen mit csinalok, ezt a karnevalt biztosan megnezem de az erasmusos programok asszem csak a jovo heten indulnak. Addig is minden jot azoknak akik most otthon vannak!
Udv

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr83320917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandi · http://exiletothepromisedland.freeblog.hu 2008.02.01. 18:25:21

Csa itt papi. Irjad! Orulok hogy neked is bejott az elet :D Meddig leszel kint?

Zsolt 2008.02.01. 19:47:50

Csáó!

Tóth vagyok a Zsolt utcából. Ja nem, Tóth Zsolt vagyok a régi osztályból. Vagy mindegy, lényeg régen beszéltünk meg találkoztunk már. Gratula a kinti sulihoz, és minden jót az ottani élethez! Valami jó piát hazafele majd vegyél nekem! Köszi!

7so:me 2008.02.02. 23:42:00

Én meg zsolt vagyok a solt utcából :)
ideje visszaolvasni hova is szalajsztották az én régi vágócimbimet
szívd ki az életet ahogy lehet (DeadPoets)
tetszik ez a karnevál :) nekem menne.
no minden jót, jó hallani rólad
zs

hesze 2008.02.03. 19:24:18

Elore lathatolag juliusig vagyok kint, a tobbi az anyagiaktol fugg.
süti beállítások módosítása