Friss topikok

  • hesze: Szia! Néha még felnézek, bár őszintén szólva nem vártam, hogy új kommentet találok... Köszönöm szé... (2009.01.22. 02:29) Június
  • sisy: használjátok ki az utolsó két hónapot, mert olyan gyorsan telik el, h nem gondolnátok... Főleg h a... (2008.05.04. 13:58) Hétköznapok
  • mela: Nem nézed az emiled? (2008.04.15. 21:33) Tilt
  • papi: Fallosz? (2008.04.06. 03:01) Fallas
  • Fletó: KPO-n a többiek kapnak 7 forduló előnyt, mert szerény számításaim szerint a 9. rundó lesz a másodi... (2008.03.16. 20:03) Bolgárok, buli, fanta

Csendes napok

2008.02.09. 20:55 hesze

Csiga.

A legutobbi nehany nap eleg nyugisan telt, ugyhogy ezert nem voltam aktiv itt sem. Azert osszfoglalom par mondatban azt a nem tul sok izgalmas dolgot, ami tortent.

Szerdan, 6-an delutan az egyetem utan hazamentem, es ataludtam a kora estet. Aztan este Szilvivel, Jocival, Zsuzsival, Dalmaval meg a tobbiekkel kiultunk egy helyre, aztan, miutan paran lemorzsolodtak, at a Desdenbe (vo. olcso hely). Azazhogy a Desden ele, mert benn heringbuli volt, annak ellenere, hogy ez nem egy szorakozohely. Mindegy, ejfel utan tovabbmentunk, nem sokkal kesobb haza.

Csutortokon ugy gondoltam, hogy unom mar a hideg kajat es rantok ki hust. Meg is vettem mindent hozza, csak kiderult, hogy otthon nincs se normalis kes, se husklopfolo. Zarojeles megjegyzes: nem tudom, hogy klopfolo, vagy kloffolo, a google 16-ot dobott ki a kloffolora es csak 6-ot a klopfolora, de nekem megis a p-s a szimpatikusabb, forumba varom a velemenyeket a temaval kapcsolatban, zarojel bezarva. A lakotarsamtol megkerdeztem, hogy hol lehet ilyesmit kapni, de azt mondta, hogy Spanyolorszagban nem klopfolnak hust, ugyhogy ennyi. Ergo: ha valaki jon meglatogatni, mindenkepp hozzon magaval meg egy husklopfolot! Szoval hagytam a hust egyelore. Este erasmusos welcome-party volt, elotte Dalmaval beultunk a mellette levo helyre. Maga a buli nem volt nagy szam, mindenki kis csoportokban acsorgott, vagy tancikalt - nemzetisegek szerint. Mi meg ott alltunk ketten magyarok, de aztan valahogy osszespanoltunk ket osztrak csajjal meg egy olasz sraccal. Kesobb otthagytuk a bulit es elmentunk a barrioba, vagyis a belvarosba, es meg tizenket buliba mentunk be (itt ritka a belepo, csak a pia draga). Igazabol egy kaptafa volt az osszes, nekem egyik sem tetszett igazan. Dalmanak valoszinuleg kifinomultabb a szimata ilyen teren, mert o hol azt mondta, hogy ez "tok jo" vagy hogy "borzaszto", de mondom nekem secko jedno volt.

Penteken, azaz tegnap, hala Szilvinek, kaptam kolcson egy laptopot, ezuton is koszonet erte. Otthon nem ment a net, Antonioval masfel orat szenvedtunk hogy osszehozzuk, mire kiderult (felhivtuk az ugyfelszolgalatot) hogy a foberlo nem fizette be az internetdijat... Na de elvileg lesz hetfotol, ugyhogy konnyebb lesz majd elerni. Egyebirant tegnap tettem egy setat egyedul a varosban, lementem a partra, es eloszor mereszkedtem be a tengerbe, igaz csak terdig. Masok furodtek normalisan, de en nem vagyok ennyire fasza gyerek. Hazafele bevagtam egy kebabot (nem ertem gyrost mert nem lehet kapni, de mindegy), de akkora adagot kaptam, hogy meg sem birtam enni, sot estere kicsit rosszul is lettem tole, ugyhogy nem is mentem sehova.

Ma gondoltam, ha torik, ha szakad, megcsinalom azt a nyomorult hust. De kiderult, hogy nem csak az emlitett dolgok hianyoznak, hanem vagodeszka sincs. De nem tokoltem, egy szekrenypolcot neveztem ki a celra es mukodott is. Aztan egy petrezselyem-szeletelo kessel nekiestem a husnak, azt is egesz jol szetszedtem. Utana egy sorosuveggel nekialltam hust klopfolni, azonban ez teljesen sikertelen volt. Nem baj, gondoltam ki lehet sutni igy is. Az utolso csepp a poharban az volt, amikor megprobaltam a gaztuzhelyet begyujtani, de az sem ment. Aztan lattam hogy nincs otthon gaz (palackrol megy). Ekkor gondoltam ugy, hogy ami nem megy, azt nem kell eroltetni. Maradt a baguette. Most voltam az Alcampoban vasarolni, borzaszto sok ember volt. Olyan volt (mert egy nagy plazaban van az egesz), mint a Westend december 23-an. Meglepo, de ugy latszik a spanyoloknak tenyleg nincs jobb dolguk szombat este nyolckor, mint vasarolni.

Na igy csordogalnak napjaim, jovo hettol majd elkezdunk am nagyon kemenyen iskolaba is jarni. Minden jot mindenkinek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hesze.blog.hu/api/trackback/id/tr68332860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acsarkahun 2008.02.11. 16:50:40

haló! jó a blog. mi itthon kalapáccsal klopfolunk, ráhúzunk egy zacskót. ma rambót nézünk a moziba. hajrá hesze!

csu 2008.02.12. 00:47:07

hali, én is a klopfolásra szavazok; az eszközöknél pedig a söröskorsóra, lévén hogy füle is van. a gáz helyett sajnos nem tudok mit mondani; ez bad beat. azért remélem nem csak kebabon fogsz élni végig...
csatlakozom acsarkához: hajrá
cs
süti beállítások módosítása